Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Rozdział IX - Bilet .


Czekałam na Bety . Kiedy przyszła opowiedziałam jej prawie wszystko .
Po kolacji poszłam się przebrać i zauważyłam ,że nie mam biletu .
- Gdzie on może być - zaczęłam się zastanawiać i przypomniało mi się ,że zostawiłam go u Niall'a .
-Jak to fajnie brzmi : Byłam u Niall'a Horana . -zaśmiałam się .
-Co ja teraz zrobię . Nie mam jego numeru . Do jego domu tez nie pojadę . Pomyśli że zrobiłam to specjalnie . - zdenerwowałam się .

* Oczami Nialla *
W domu pusto i cicho .
-Idę coś zjeść – pomyślał zdejmując buty .Kiedy wszedł do kuchni zauważył bilet bilet autobusowy .
-To na pewno nie moje – zaczął myśleć – Może to Amelii ? Chciał bym jej oddać ,ale jak ? Nie mam jej numeru ,a pojechać do niej o tej godzinie to głupota .- wyją masło z lodówki .
- Siema – usłyszał znajomy głos i się odkręcił . Za nim stali : Liam , Zayn , Harry i Louis .
- Cześć – powiedział i zabrał się z powrotem do przygotowywania posiłku .
-Ty znów jesz ? - zaśmiał się Harry .
-Głodny jestem . - odpowiedział .
- Jak zawsze – zakpił Zayn .
-Będziesz gruby – dodał Liam .
- Też was kocham . - zaśmiał się niebieskooki i ze zrobioną kanapką podszedł do kolegów,którzy usiedli przy stole .
-Od kiedy masz miesięczny bilet autobusowy ? - Louis wziął do reki kartę .
- Od kiedy on jeździ autobusami ? - spojrzał na niego Hazz i wyrwał mu bilet .
-To nie moje – Niall powiedział gdy przełknął .
-Uuu,, a czyje – reszta powiedziała chórem .
- Koleżanki . - odpowiedział i się lekko zarumienił .
- To kogo poderwałeś i czemu my nic o tym nie wiemy. ? - Zayn był bardzo dociekliwy .
- Nikogo nie poderwałem ,tylko pomogłem dziewczynie dotrzeć do domu bo się zgubiła . - zaczął się tłumaczyć ,a chłopacy zaczęli się śmieć .
-Yhym już Ci wierzę . – Liam spojrzał na kolegę .
- No tak . Podeszła do mnie i coś się zapytała ,ale przerwały jej biegnące w naszą stronę fanki i pobiegliśmy do parku . Była bardzo miła . Jest Directionerką , pochodzi z Polski i ..- Louis mu przerwał .
-Z Polski . No ,no – uśmiechnął się .
- … ma na imię Amelia i przyjechała tu na wakacje . Traktowała mnie normalnie . Nie jak inni . Nie krzyczała , nie chciał autografów , zdjęć . Rozmawiała ze mną jak z kimś kto nie jest sławny . Podobało mi się to . - uśmiechnął się .
-Musimy ją poznać . Zadzwoń do niej . - powiedział Liam .
- Chciał bym ,ale nie mam jej numeru .- Niall odstawił talerz do zlewu .
- Ale poczekajcie . Wiemy jak ją poznałeś ,ale dlaczego u ciebie jest jej bilet ? - Zayn nadal go wypytywał .
- Bo byłem cały mokry i chciałem się przebrać więc najpierw przyjechaliśmy tu .Nie chciała wysiadać z taksówki ,ale ją wyciągnąłem . - powiedział i usiadł obok kolegów.
- Może zostawiła to specjalnie ,co ? - zastanawiał się Louis .
- Myślę ,że nie . Nie zależało jej na kolejnym spotkaniu . Była za mocno zdenerwowana i przejęta tym ,że się zgubiła . - Niall bronił dziewczyny .
- Jeśli tak mówisz .. - powiedział Harry .- Ale ty byś chciał ją spotkać , prawda ? - dodał .
- Tak . - na policzkach pięknookiego pojawiły się rumieńce .
-To co z tym zrobisz ?- spojrzał na niego Zayn .
-Nie wiem . Może jutro pojadę do niej . - powiedział .
- Dobrze ,że znasz jej adres . - pokiwał głową Liam . Chłopacy zmienili temat choć Niall myślał o nowo poznanej dziewczynie .

* Oczami Amelii *
-No trudno – pomyślałam i zalogowałam się na TT . Opisałam tam mój dzień . Tylko ominęłam spotkanie Niall'a . Nie chciałam się tym chwalić bo pewnie mu by się to nie spodobało ,a inni i tak by mi nie uwierzyli .
Weszłam w obserwujących i gdy robiłam follow back , przypomniało mi się ,że chłopacy z One Direction mnie obserwują .
- Napisać , czy nie napisać. Oto jest pytanie . - weszłam w DM i rozmyślałam .
-Jak napisze to weźmie mnie z głupią ,a jak nie napiszę to będę musiała tłumaczyć się Bety . Napisze i tak pewnie nie przeczyta . - zaczęłam pisać .
' Hej . Zostawiłam …. - usuń .
Jeszcze raz : ' Hej . Pewnie mnie nie kojarzysz ,ale to ja Amelia . Poznaliśmy się dziś w parku ,a tak bardziej szczegółowo to w mieście uciekając przed dziewczynami . Spytałam się Ciebie czy pomożesz mi dotrzeć do domu . : P Zgodziłeś się i po drodze zatrzymaliśmy się u Ciebie i chyba zostawiłam tam bilet . Jeśli możesz to odpisz . : D Z góry dzięki . ^^ '
- Głupie i wysłane – pomyślałam i weszłam w reakcje . Lui mi napisała ,że jest u taj rodziny za granicą . Odpisałam jej i zaczęłyśmy pisać .

* Oczami Niall'a *
-Widziałeś wpisy na Twitterze ?- Zayn spojrzał na blondyna .
- Nie . Jakie wpisy ? - Niall nie zrozumiał .
- Nasze – powiedział Hazz .
Niall spojrzał na nich pytająco i poszedł po laptopa . Kiedy wrócił zalogował się na TT i poczytał wpisy chłopaków .
-Dawno tu nie byłem . - wszedł w reakcje . Pełno tweetów do niego . Zrobił #RT i odpisał na kilka .
- Ja wchodzę co kilka dni- powiedział Liam .
Niall wszedł w DM i włączył pierwszą wiadomość .
-Napisała!– Krzyknął .
- Kto!– odkrzyknął Harry .
- Czemu krzyczysz ?- blondyn spojrzał na siedzącego obok kolegę .
- Bo ty krzyczysz – odpowiedział mu chłopak z loczkami na głowie .
-Krzyknąłem ? Sorry . - uśmiechnął się .
-Mów o co chodzi . Kto napisał ? - podszedł do niego Louis .
-Amelia . - Niall się rozpromienił .
- I co pisze ?- podszedł Liam .
-Przeczytaj sobie – przesunął się lekko . Chłopacy przeczytali wiadomość .
-Odpisz jej . - powiedział Zayn .
-Ale co ? -Niall spojrzał na kolegę .
-Daj ja jej odpiszę – powiedział Hazz .
- Nie – Niall zaczął pisać .
' Hej. Pamiętam Cię . :D Jest u mnie twój bilet .Jak chcesz to możemy się jutro spotkać . Ok ? Odpisz . : D '
- Może być – powiedział Zayn .
-Która to godzina ? - zapytał się Lou .
-23 . - odpowiedział mu blondyn .
- To my idziemy . Zostawiamy cię samego .- powiedział Liam, chłopacy założyli buty i wyszli .

* Oczami  Amelii *
Lui poszła spać . Odświeżyłam TT i weszłam w DM gdzie czekała na mnie wiadomość Niall'a .
-Jednak odpisał . -uśmiechnęłam się .
' : D Ok . Może spotkamy się przy Big Benie,co ? Godzinę ty wybierz ? : D '
-Wysłane .

* Oczami Nialla *
- Big Ben mi pasuje ,ale o której godzinie ?? - zaczął się zastanawiać – O 13:00 ?
'Mi pasuje . Więc o 13 przy Big Benie . :) '
Wysłał i postanowił położyć się spać .

* Oczami Ameli *
Po odczytaniu wiadomości wyłączyła laptopa i również poszła spać . 

2 komentarze:

  1. super ,swietne,fajne ,piekne ,zmyslowe ; D KatyK_LouT

    OdpowiedzUsuń
  2. PLEASE, PLEASE, PLEASE dodaj w końcu nowy post bo jak nie to będzie źle xD Jeszcze raz PLEASE!

    OdpowiedzUsuń